niedziela, 19 czerwca 2016

Wiosenne Wolo - Domi wróciła O.O

Cześć. Tu Łapa.

 
jestem :)

 Od dzisiaj ja przejmuję bloga.
 No dobra żartuje. CHYBA. 
 No więc leże se spokojnie na parkingu, a tu jedzie srebrny Citroen- w niedzielę??? W środku jest ta czarna, i brązowa. Tak, to Domi. Domi wróciła O.O 
Darmowy automat pobierania smaczków wreszcie jest! Dostałam wiadomość od jej kota, że zespół teatralny w którym jest Domcia zajął wyróżnienie ^^ No więc Domciu, GRATULACJE DLA CIEBIE I ZESPOŁU ♥
Okej. Idę, bo Riska każe mi oddać klawiaturę. Cześć.

~ Łapa 

No hej. Tu Riska i Skrapi. Dzisiaj razem z Domcią *-* i Kasią poszliśmy na Brzozówkę ^^ Była KUPA radości ;-; Od dzisiaj mam miano Riskokupa... Sami wiecie o co caman...

~ Riska

No to Riska, naprawdę dużo napisałam. To teraz JA! Skrapiś. Więc poszliśmy na Brzozową, tam Kasia i Domi puściły Nas ze smyczy, wybiegaliśmy się. I w ogóle było ekstra!

~ Skrapi

<3


Skrapi do góry kołami :P
cienia szukamy :P
no daj smaczka... daj...
ok, ale za siad... sama se siadaj :P
Riska pokaż mu jak to się robi..
jeziorko :)
Riska... <3
K2.... o matko....
Riska co tak podejrzanie pachniesz????
Skrapi w którą stronę idziemy....????

Ja też chcę! No więc, gdy Kasia i Domi odprowadziły Riskokupę i Skrapiego przyszła pora na mnie - PUSZYSŁAWA z jakimiś suniami O.O Fajne z nich laski, tylko ta jedna taka jakaś wystraszona, ciągle w kącie siedzi :( . Znając zamiłowanie Dominiki do japońskich imion, sunie nazwała Saki (vel Yumi) i Junko (vel Haruko) Dominika coś tam mówiła, że kojarzy je ze swojego miejsca zamieszkania. Kasia potwierdziła :p  Później na spacerze pojawił się ten z rodziny Dominikowatych :)

~ Puszek with Saki i Junko

nowe dziewczyny
powinnaś zmieścić się w te szeleczki, pozwolisz sobie je założyć???
sukces :) pierwszy filmik...tylko dlaczego nie można go odtworzyć???
ok... teraz druga dziewczynka :P
nie bój się maleńka...
Domi idziemy już???

smyczka zapięta, teraz zachęcamy do wyjścia :)

taka jestem śliczna :)
to się pośpiesz śliczna... bo spacer czeka.
spacer???
nareszcie :)
<3
♥♥♥
profil :P
głasku, głasku :D
ej, my się tu zapoznajemy...
o jeszcze jeden :)
Puszko lans... :) obrożę z cekinami poproszę...
łyk wody :)


 
<3


Tu Tesa :)) No więc dzisiaj z Fernem i Twixem nieźle się wyszaleliśmy. A zresztą, jak zawsze :P Patrzać na foty.

idziemy, idziemy...
matko, ale grzeje....:P
coś tu pachnie???
...co masz???smaczki???
Twixo głaski :)
Ferno głaski ;)
a Tesa się tarza... jak zwykle :D
co robimy???...
...odpoczywamy w cieniu... ok, a może chodźmy już nad jeziorko :P
to jest to :)
wracamy :(
...i łyk wody w drodze...


Jupi & Zarka
Ta para wyszła na spacerek z swoimi drugimi wolo :) My zastaliśmy ich na wybiegu :P


<3


*** NEWS ***

  •  Even ma dom! <3
  • Ignaś chyba dalej w lecznicy. Matka się nie spytała, ale nigdzie go nie było?
  • szczeniaki arrrrwww...., widziałam szczeniaki....<3
    no weź, chodź się pobawić...
    słodziaki ♥
  • na trasie spacerków jest pełno wiaderek z wodą :) super
  • wczoraj byłam na szkolnym festynie i spotkałam się tam z Tosiaczkiem :)  Tosia będzie mieszkała na Helence i od września idzie do mojej szkoły :)
 
Tosia... myślisz, że przeżyje???


Pan Boczek nieodnaleziony. Jego rolę objął Boczysław II

tak samo skwaszony...

 Musia pozdrawia, u niej wszystko ok, już wkrótce minie rok jak jest u babci Józi :D

A za tydzień rozdanie świadectw... bam bam bam.... jakiś pasek na pewno będzie, a potem znowu mnie nie będzie, bo rodzice wysyłają mnie na kolonie ... o matko...

Pozdrawiamy : Miśkę i jej rodziców- Misia kiedy się zobaczymy ;(, Artura, P. Teodora, P. Mateusza, Misię Janicką, Natalię, P.Hanię i P. Piotra, P. Sonię, Tosię, P. Magdę i jej męża, P. Martę, P. Kamila (właściwie obydwóch), RedTeam I WSZYSTKICH :*A w  szczególności babcię Basię, dzięki której zakończył się "kryzys smaczkowy" i Boczkowy :* Bardzo dziękujemy !!Psiaki dziękują najmocniej :)

i na koniec... selfie z auta :P

2 komentarze:

  1. Witam :)

    Jest nasza mocna załoga :)

    Pozdrawiam, TAAG :)

    OdpowiedzUsuń