sobota, 28 maja 2016

Wiosenne Wolo - Podwójny debiut Ferna! ♥ Paproć w akcji! ♥

Hejka :> Dzisiaj wolontariat rozpoczęłyśmy od... selfie z auta! :'] Hurra! ♥ 

daj ja poprowadzę... :P


Pogoda była nawet fajna ;P w sumie było super...


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
                                     B O K S  4 1 

Tak tak... dzisiaj wolo rozpoczęły Riskatory, to taki spontan... w drodze do 41... patrzamy i co wypatrzamy !!!

 
nowy lokator 40 ♥♥♥


Postanowiłyśmy iść na Brzozówkę, jednak okazało się, że szkółka z dużą ilością rozmerdanych i rozszczekanych psiaków też tam lezie ;. a więć...
Kierunek : duża pętla ;D

Psiaczki pobiegały - chyba im się podobało ;D ^^patrzajta na foty i sami oceńcie ;)

no cześć ♥
 
idziemy...
Riskator :)
no chodź...
grzeczny chłopczyk... smaczek w nagrodę :)
szarańcza mnie dopadła :P
ale jestem przystojniak... ♥
pogaduchy :)

Naprzód Riska... 

 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
                             B O K S     1 2

Twix ok... uffff....

Tesa jak zawsze - wącha kwiatki, tarza się i moczy doopkę w jeziorku Łabędzim :P

I teraz.... Debiut Ferna nr. 1 [1/2]

Fern luzem! Jej! :3 I nawet nie wiecie, jaki on był grzeczny.
Wracał na każde cmoknięcie - taki aniołek! ♥

ja mam rączki tutaj :P


Byliśmy na Brzozowej, szkółka polazła gdzie indziej.

Psiaki pobiegały, było fajnie.
Pod koniec  Twix musiał usiąść, chłopakowi musiało zrobić się słabo, dlatego też ja i mama "osłoniłyśmy" go od słońca. Pozbierał się i wszyscy cali wrócili do boksu.

 
trochę cienia :P
relaksik w wykonaniu Tesy ♥

 
Brzozowa obwąchana, idziemy nad jeziorko :P
brawo Fern :P
Jeziorko :P
to ja tu sobie klapnę :P
wynurzenie :P
jęzorki :P
i wracamy, może Boczek się znajdzie :(
♥♥♥

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
                                 B O K S  3 0 

Jupi i Zarka. Razem z mamą stwierdziłyśmy, że biedny Jupi potrzebuje dłuższych spacerów. Natomiast kochana Zarka potrzebuje krótkich. Może zaczniemy się rozdzielać - mama z Jupim na Brzozową, ja z Zarą koło schroniska.

Tak czy siak, dzisiaj było naprawdę ciepło, więc stanęliśmy w cieniu... szkoda, że obok mrowiska... MOJE NOGI *-*

jaki jestem piękny :)
 
o mucha :)
Zarka nie w tą stronę...
♥☻☺

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
                                    B O K S 4 0 

Niestety, ale Puszek, Ignaś i Even nie wyszli na spacer...
"Even" ?! - Ah no tak! Even to nowy piesek, przypomina mi maltańczyka.
 

Even

 
Nasze pieski siedziały na wybiegu, oczywiście musiałam tam wejść chociaż je wygłaskać.
Potem dołączyła się do nas Pani Sonia i Natalia ♥ Boks nr. 40 miał przynajmniej długie głaski, zabawy na wybiegu ;)) popatrzcie na fotki, chyba nic nie trzeba pisać...



    Na koniec poszłam z mamą odwiedzić kotka, którego mama znalazła na środku ruchliwej ulicy w zeszłym tygodniu, biedak szedł i płakał, na szczęście mama zabrała go zanim stała się tragedia, mogło rozjechać go auto, bo mama mówiła, że nikt się nie zatrzymał tylko kierowcy "brali" kociaka między koła   :(    patrzcie jakie cudo!♥♥♥   ... a byłam w jednym pomieszczeniu z Tęczusiem i żyję...   

o matko...
nadmiar sweetasności....

 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
           
          A teraz debiut Ferna number two!

no hej :)



 Tak, tak... impreza.... tym razem "Śląskie Granie" w Parku na Dubiela...
no skoro już jesteśmy na Dubiela to odwiedziliśmy naszego kochanego sponsora psich zabawek i smaczków, czyli babcię Basię.... buziaki ....

 
U babci Basi :P


Fern spisał się na szóstkę z plusem :D był bardzo grzeczny, pozwalał się głaskać i lizał dzieciom rączki :) 
Razem z Tosią trochę popracowałyśmy i trochę się pobawiłyśmy :) love karuzela ♥ Przy okazji w parku przybłąkał się jakiś psiaczek, śliczny ... jak ktoś poznaje to jest do odbioru w Psitulku.


do autka zapakowany, byłem bardzo spokojny w czasie drogi :)

idziemy
no i jesteśmy :)
ekipa jest też... ☻
Tosiaczek ♥
trzeba się posilić :)
Psitulak :)
:)
coli bym się napił...
jeeeeeee.....
:)
ok ja idę w prawo, a ty Tosia na lewo...
znajdek imprezowy... do odebrania w Psitulu
co o tym myślisz Dżus??? a bo ja wiem...
Pani Ania z Fredziem
Fredzio
selfie ♥
Tosiaczek ♥
ufff... ciężko pracuję :P
ja też... no wrzuć coś do puszeczki :)
wracamy :P
a kto był najgrzeczniejszym pieskiem....
ufff.... muszę odespać

Kącik Musi 
 mam aktualną fotkę Musiaka :) wkleję ją za tydzień :P

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za cudowną wolo-sobotę   :P

2 komentarze:

  1. No, ładnie z Tosią i resztą ekipy rozkręciłyście imprezę :)
    Czekamy na więcej :D
    Pozdrawiam, TAAG.

    OdpowiedzUsuń