sobota, 14 listopada 2015

Szczęśliwe sobotnie hours :)


 
eee...wiosna???


Haj xD

Dzisiaj wyjątkowo piękna pogoda... ;33 so good... 

Troszkę wiał wiaterek :P
 Znalezione obrazy dla zapytania tornado                      
Ale poza tym bjutiful słoneczko ^..^
 
:*


Dzisiaj tradycyjnie z rana podjechałyśmy pod ŁAPA PARKING S.A. "Psitulmnie" do spółki należą też Tęczuś, Czapi i Marylka.
Ale Łapa to szef wszystkich szefów... 
Odebrała 5 smaków (kryzys smaczkowy) trzeba uśmiechać się do sponsora :PP czyli TAWB (TajnaAgentkaWoloBasia)
C:
I lof ju Łapa :P

Wolo rozpoczęły nasze sierotki opuszczone przez Kobusia...dziwnie wyglądał boks TT... już bez K.. zaraz się rozkleję XD...
 
sierotki kochane  :*

No,  mamy info, że Kobo był grzeczny :*
Grzeczny Kobo :)
Dobrze zniósł podróż, a w domku znalazł swoje miejsce i przespał całą noc :)
Fotka z pierwszego spacerku... wiadomo Pan Kostka musi być :P


Twixer i Tesax pobiegoły :-) były nad ,,jeziorkiem" ;-; ---- ??? to jest jeszcze jeziorko ?
 
oczko wodne :P


Poćwiczyłam z nimi siad i leżeć, Twixowi nawet nieźle idzie :) Tesińska opanowała na razie tylko siad :)

:)


a smaczka masz :P
moje słoneczka :)
Twix lewy :)

Grzecznie wróciły do boksiku :)

A terazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..... Kubator5000 i Riskator2000 :)

aaaaaaaaaaaa....biegnę :P


Pięknie tresowałam Riskę :3 Podczas 10-cio minutowego nauczania załapała leżeć (z pomocą smaków). Potrafi też bjutiful czołgać się za smakiem :d TajnaAgentkaRiska (TAR).

siad :P
oooo... co tam widzicie???

Resztę spacerku przebiegała. A no i dołączyła do Nas Misia i jej... mama :D TAWM i TAMM :)
Huraa :D 

można było w takim razie zabrać sie za boks 1
a tam: brak pekińczyka Bońka (ma dom) :)
no i oczywiście new dog :D staruszek, ma coś z łapką :( Nazwałam go Pulpecik :* no był taki słodki, że to imię świetnie pasowało :-)

Pulpecik :P

Inne misiaki też miały być szkolone, ale przy ich szaleństwie (10/10) raczej nie dało rady :/
Więc ekipa zapiętych też miała fajny spacer, jak wszystkie inne :) 
Rozik/Oreło udzielał nowemu koledze (nie Pulpecikowi) temu bardzo wystraszonemu, bez ogonka instrukcji jak uciec.
Nowego, któremu Rozik dawał wykład nazwałam Misza :) 

pamiętaj za torami w prawo i lecisz, bo ona szybko biega...



czy te oczy mogą kłamać???



Rozik co ty robisz???
pora na smaczki :)


A teraz stare małżeństwo JIZ (JupiIZarka) 

kochana Zarcia :P

Rodzina Jizów wyspacerowała się :) Jupi miał porządny i długi spacer, nawet Zarka nie marudziła :) Chociaż Jupi nie kupił ziemnioków do zupy :P

:P
Jupciu Zarka prosiła o ziemniaki... a tobie tylko smaki w głowie :P


^^ podsumowanie : wszyscy się wyspacerowali ^^


Kącik Musiastej:

 w związku z tym, że wczoraj przypadał piątek 13 Musia miała dużo pracy, no wiecie jest w końcu czarnym kotem :) moje kochanie :*

jak mnie zaraz nie puścisz to będziesz miała pecha :P

WoLoNewsy:

- Boniek ma dom
- mamy w schronisku nowego pitbulla do TPSA- niestety mum chora i dziś po spacerkach szybko uciekałyśmy do domku- sorry TAAG i TACA :P 





DZIĘKUJĘ WAM ZA 10000 WYŚ!!!
 WOLO POZDROWIENIA :
SERDECZNIE ŚCISKAM WSZYSTKICH WOLO I PRACOWNIKÓW :D I CZYTAJĄCYCH BLOGA
DO ZOBACZENIA ZA TYDZIEŃ
I JESZCZE RAZ DZIĘKI ŻE JESTEŚCIE

6 komentarzy:

  1. Dziś dosłownie mignęłyście mi w czasie dniówki :P Nowy amstaff jest słodziakiem, który potrafi przeskakiwać przez płot :D

    OdpowiedzUsuń
  2. NO WYBACZAM WAM WCZEŚNIEJSZE ZNIKNIĘCIE MY TEŻ SIE "ZMYLIŚMY" ZARAZ PO WAS.MAM NADZIEJĘ ŻE TAAG NAM WYBACZY. D ZOBACZENIA ZA TYDZIEŃ- MAM NADZIEJĘ ZE WSZYSCY T.A. DOPISZĄ .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, wspaniała relacja :-)

    TP SA nadrobimy, jeśli nic się nie zmieni to mamy pięć psów w typie bull. Szykujemy siły ;-)

    Pozdrawiam serdecznie :-) TAAG

    OdpowiedzUsuń