sobota, 31 października 2015

Smaczek albo PSIKUS :D



Dzisiaj mamy równo 60 post na blogu :) Dziękuję za powyżej 9000 wyświetleń ♥
Jesteście mega *-*

na wolo jedziemy....he he


LECIMY Z POSTEM ;D

 Oczywista sprawa-powitała nas parkingowa Łapcia :) poza smaczkami odebrała głaski :)

Łapka :P


Najpierw, to poszłam odebrać cukierki od boksu nr. 1 i od razu sprawdzić co jest w tej jedyneczce *-*... bo wiecie ten boks lubi nas zaskakiwać.

Aww. A tam takie ,,maleństwo" ♥ I love ♥

nowy lokator

Ale nie ma ten tego, musieliśmy wrócić się po VIPS..No, bo Kobo foch to rzecz straszna...
Buhahahahahahahahahha B)

jest Kostka, jest dobrze...

Drużyna Actimela poszalała... buhhahhahaha     B)

Kobo był grzeczny... jak zawsze :D buhahahahah x2

nie dam.... wrrr
smaczkowo...
oddaj Kostkę
mhhh... kałuża????

Kostkę rzuć... jestem gotowy, no rzuć...




Znalezione obrazy dla zapytania wow doge                    

Tesa poszalała na błotnym SPA...Ehhh :D ta to szalona :D [czy tylko ja teraz śpiewam piosenkę ,,Jesteś Szalona" O.o ?] wytarzała się w trawie... i została wymasowana przez Twixa... nowa usługa w pakiecie OK System.

masaż


Twix lewy żarł trawę, Twix prawy przytulał się do mamy, albo na odwrót... :/

Twix&Twix


Pod koniec dołączyli do nas TAWM i TAPM :) i  w takim wzmocnionym składzie mogliśmy iść po jedyneczkę.
So Sweet...so good...

A teraz JEDYNECZKA

 Nowego psiaka nazwałam  Harry/Voldemort/Dolores Umbridge [czytać ambricz]/agresorek :D

:P


Ale więcej wołałam na niego Harry Potter ;) ^^
Harry wziął ślub z Stelką ♥ :D a właśnie, co u Stelki?
Nasza Stelunia pobawiła się. Zaczęła się uczyć siad. Ehh... z nią to się nie da ^-^ taka zozbrykana...

muszę pomyśleć za co się przebrać???
Nie wiem dlaczego ale już na dzień dobry mama zaznaczyła, że to ona dziś prowadzi Rozika na smyczy, zmniejszyła obwód oberżynowej obroży, a potem mama zaczęła oswajać Oreło, czyli Rozika. Mama jest wniebowzięta.
Znalezione obrazy dla zapytania wow doge
Wszystko dlatego, że smaki działają cuda. Po smakach zaczął się przytulać i machać ogonkiem O.o Chyba sprawdzę skład tych smaków :P

:P

A u Ignacego wszystko ok. Nadal sępi smaki :D a szczególnie w Hallowen... ja wysępiłam takiego :P

lizanie zajmie mi z trzy lata :P


A teraz nasze Jupiki.

Hehe :D Zarka przeczytała nową prasę o nazwie ,,Jesienny Liść" gdzie opisywane są wszystkie nazwy liści :P
Robiłyśmy konkurs ,,najgłupsze miny" ;d (OCZYWIŚCIE Z ZARKĄ) :D
Wygrałam :D

konkursik
Jupi posmaczkował to znaczy pospacerował i wszyscy byli zadowoleni :)

Zarcia & mama
Boks nr 41...
Kubek i Riskator przebiegli wzdłuż i wszerz Brzozówkę, razem z Misią chowałyśmy się, a Riska odnajdywała nas, mądra dziewczynka :)) nawet udało nam się dziś odstawić ich przed obiadem.
Riskator 2000

No i w końcu udało nam się dziś zaliczyć spacer z TPSA razem z TAAG, TACA, TAWT, TAWM, TAPM, oraz ze specjalnym udziałem TAWM i mła, czyli TAWD zabraliśmy cztery psiaki: Dolores, Mazda, Honda i Lora :) czyli "dziewczeńska" ekipa. Panie były grzeczne, poza Lorą, która dbała o to żeby wydłużyć ręce TAPM :) no trochę szarpała na smyczy...
Spacerek udany, można powtórzyć :P
Miał z nami iść jeszcze Kili, ale się chłopak właśnie wybiegował :)

ekipa z Dolores
ekipa 2 Z Mazdą i Hondą
Smaczkowo
ciągutek
:P
Mazda

<3 Lora


WoloNewsy

- Kobuś nadal domu szuka, tak jak reszta psiaków :)

- dziś do schroniska jeden Pan przyszedł z psiakiem którego uratował, ktoś chciał to cudo razem z psią siostrą utopić w stawie :( oba uratowane mają już domki :)

maluszek
-Sabir, nasz Bokserek, Boksiu zniknął ze strony " Boksery w potrzebie" czyżby znalazł domek :P

-koce dla psiaków na zimę potrzebne.... znosić kochani, znosić...
dziękujemy babci Basi za kocyki :P

ale ciężkie...
- dziś dowiedziałam się, że Pierożek jest mega zdolny :)

zdolniacha Pierożek

Kącik Musiastej

Nasza Musiasta zdrowa, radosna, najedzona ogląda telenowele i "Trudne sprawy"

co masz w torbie??? jedzonko???
Musia widok z tyłu... dupka urosła
Musia widok z góry




Wolopozdrowienia

SERDECZNIE ŚCISKAM WSZYSTKICH WOLO I PRACOWNIKÓW :D I CZYTAJĄCYCH BLOGA
DO ZOBACZENIA ZA TYDZIEŃ
I JESZCZE RAZ DZIĘKI ŻE JESTEŚCIE



sobota, 24 października 2015

Psiaczek uciekaczek, pogoń, zabawa w nie,,głupiego" Kobo, i smaczki...

 
jesienny Kobo....<3


Witamy ;) 

Dzisiaj na wolontariacie było wesoło - szczególnie dla mamy :D, ale o tym później.


Pogoda śliczna - podaje pogodynka TAWD.
Parkingowy Łapa przesadza z opłatą :P
14 kg karmy...

Wolo otworzyły VipSiaki ;D Bo jak  nie oni to kto ???? 
Zdjęcie poniżej świadczy o szaleństwie już na sam początek
 
Mrs. Kostkę masz....

Mrs. Kostka/Bone nowa miłość Kobo została obślimtolona... bleee  
Kostka, Kostka, Kostka....

Ledwo co doszłyśmy na brzozówkę już dołączyła do nas TAWM :D i jej tata TAPM ;D
Bawiliśmy się z Kobo w zabawę w ,,Głupiego Jasia/Kobo"
Czyli rzucanie Pana Kostki który występuje pod pseudonimem TAPKOK (TajnyAgentPanKostkaOdKobo)
Hy hy xD
zabawy z Kobulkiem
Kostka fruwa :P
Kostka. Kostka, Kostka....
lofciasz mnie :)


Twix tak jak ja z Misią robił sobie selfie ;D


selfie 1

 
selfie 2


 A Tesa wykorzystała karnet ,,OK SYSTEM" na błotne SPA
 
płukanie łapek :)
błotne SPA

A nasz Kobuś uczył się komendy DAJ ŁAPKĘ. Ehh, ale nie za free.
Łobuziaki zaliczyłI godzinny spacerek C:
Happy =] 


A teraz MIESZKAŃCY boksu 1.

Mamy 3 psiaki :O Stelkę, Ignusia i...nowego.
 
co nie będzie smaczków...???
chodź, chodź... spacer się sam nie zrobi....
Ignacy...

 
nowy psiaczek :P


 Propozycje imion :

TAWM : Sprinter
TAPM : Oreło
TAWD : Zoe
 
Oreło :P

Hy he :D wybraliśmy się razem z Oreło i resztą psiaków na Brzozówkę B)
Na samym końcu Brzozówki Oreło postanowił załatwić mamie trening i................ wyślizgnął się z obroży koloru oberżynowego i spitolił w stronę torów. Pech...półtora roku na wolo i nie uciekł nam żaden pies, a tu proszę...zgodnie z jednym z warunków regulaminu, mama natychmiast podjęła próbę samodzielnego złapania uciekiniera. No w końcu na coś przydały się te treningi do maratonów :) Mama dopadła Oreło za zajezdnią tramwajową w lesie i przyniosła go do schroniska na własnych rękach... dobrze, że Oreło nie jest wielkości owczarka niemieckiego tak jak Dini O.o
 
Dini&TAAG

Po tych emocjach pora na spokojnych Jupików...
Jupcio i Zarusia grzecznie pospacerowali :)
Jupi uczy się teraz latać.... 
I believe i can fly... dobrze mu idzie :P
 
leć...

Na koniec mieszkańcy boksu 41.
 
Kubek&Riska

Kubek i Riska.
U nich wszystko spoko, rzucałam Risce patyki.
A chcieliśmy dla Riski P. Kostkę, ale Kobuś nie zezwolił na wypożyczenie ;o
biegiem
patyczki rzucamy :)
jesienny Kubuś :P
 
:P


Spacer zakończył się pozytywną oceną.


             WoloNewsy
  • Nagroda Sytuacji została odebrana :) i przekazana Kobo ...
 
nagroda Sytuacji...
mój Kobo...



WoLo Pozdro :

Pozdrowienia dla :

 Dla Pana Teodora (TAWT), Cioci Alinki (TACA),Panią Olę, Artura Grygę (TAAG), Misi i jej taty (TAWM I TAPM, Panią Hanię i Pana Piotra (TAPHIPP) Pani Magdy Steinger (TAMS), Dla naszej najmłodszej wolontariuszki Tosi (TAWT) ;), Red Teamu, Pani Marty, Pana Kamila, Pana Kamila, I WSZYSTKICH


A teraz kocie sprawy ;*


KĄCIK MUSI = BRAK AKTUALNYCH ZDJĘĆ
Ma się dobrze  i nadal żre, mimo, że jest na diecie MŻ = mniej żreć


A teraz Niespodzianka :D

Kącik Naszej Nessie ♥
 
mrrrr....
co  tu robić.....???

Nessi to  duża kotka. Ma 4 latka i jest po prostu urocza.
Dużo osób mówi jej ,, Ty mój grubasku" ale ona się tym nie przejmuję i nadal je.
Kocham ją taką jaką jest ;* czyli - duża, grubiutka (Mamo nie czytaj tego ....) (kurde chyba wpadłam :P )